Segítség, elakadtam!

Hol és hogyan tudok kérdezni?

Az alábbi oldalon összegyűjtöttük neked, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseiddel, technikai elakadásaiddal kikhez és hogyan tudsz fordulni. A listában megtalálod fontosabb partnereink ügyfélszolgálati elérhetőségét, akiknek eszközének/szolgáltatásának használatát a kurzusainkon tanítjuk.

Kérjük vedd figyelembe, hogy bármilyen eszközhöz/szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéni kérdéseddel az illetékes ügyfélszolgálatot tudod felkeresni, és ők a előfizetésed keretein belül, díjmentesen megfelelő segítséggel fognak szolgálni.

Amennyiben egy kurzusunkkal kapcsolatban lenne szakmai kérdésed, vagy szeretnéd velünk személyesen is átbeszélni a tanultakat, esetleg személyre szabott megoldásra lenne szükséged a kurzusban tanultakon felül, úgy mentoring szolgáltatásunkat tudjuk neked felajánlani. Ezzel kapcsolatban kérlek érdeklődj a hello@authenticexpert.hu ügyfélszolgálati e-mail címünkön.

Amennyiben pedig a hozzáféréseddel, számlázással, egyéb tanulói felülettel kapcsolatos problémát tapasztalnál, kérlek jelezd nekünk szintén a hello@authenticexpert.hu ügyfélszolgálati e-mail címünkön.

Általunk használt és tanított eszközök/szolgáltatások ügyfélszolgálati elérhetőségei:

Tárhely.eu

Az Ügyféladmin fiókodba bejelentkezve keresd meg a Támogatás menüpontot, és azon belül válaszd az Új kérés lehetőséget. Ezután válaszd ki a kérdésednek megfelelő kategóriát, és töltsd ki a kapcsolat felvételi űrlapot.

Salesautopilot

Sapi fiókodba belépve keresd meg az oldal jobb felső sarkában található fogaskerék ikont. Ezt lenyitva a Tudásbázis menüpont alatt rengeteg útmutatást találsz a szoftver funkcióiról, a Kapcsolat menüpontot választva pedig fel tudod tenni egyéni kérdésedet az ügyfélszolgálatuknak.

SAPI ügyfélként tagja lehetsz a felhasználói közösség számára létrehozott Facebook csoportnak is, ahol szintén fel tudod tenni személyes kérdéseidet.

Billingo

A fiókodba belépve a menüben találsz egy Kézikönyv menüpontot, ahol a szoftver használatával kapcsolatos cikkek gyűjteményét találod. Az ügyfélszolgálat elérhetőségét szintén bal oldalon a menüben éred el.

Elementor Pro

Keresd meg a My Account menüpontot, és jelentkezz be a felhasználói fiókodba. A belépés után találsz egy Support menüpontot. Erre kattintva látni fogod, milyen segítségkérési lehetőségeid vannak. Innen kattintva elérheted a szoftverhez kapcsolódó Tutorials felületet, írhatsz személyes Ticketet az ügyfélszolgálatnak, illetve beléphetsz a Facebook csoportjukba is, ahol az Elementor közösségét tudod segítségül hívni.

Ezen felül, ha bármilyen egyedi elképzelést szeretnél az Elementor Próval megvalósítani a weboldaladon, érdemes a Google-ben illetve a YouTube-on körbenézned, hiszen nagyon sok szakértő készít folyamatosan blogbejegyzéseket, tutorial videókat egy-egy funkció bemutatásáról.

Restrict Content Pro

Restrict Content Pro fiókodat az iThemes felületéről fogod tudni elérni. Jelentkezz be a Member Panelre, majd keresd meg a Support menüpontot, válaszd ki, hogy a Restrict Content Pro termékkel kapcsolatban lesz kérdésed, és töltsd ki értelemszerűen a kapcsolati űrlapot.

A Restrict Content Pro tudásbázisát itt éred el.

Learndash

Keresd meg az Account menüpontot, és jelentkezz be a fiókodba. A belépés után találsz egy Contact Support gombot. Erre kattintva betölt a support oldal, ahol első körben kéri, hogy írd le kulcsszavakkal a kérdésed lényegét. A kereső segít olyan bejegyzést találni, ami válasz lehet a kérdésedre. Amennyiben nem találsz a javaslatok közt megfelelőt, kattints a „Still Need Help? Open a Support Ticket” linkre, és írj személyes levelet az ügyfélszolgálatnak.

Google fordító

Amennyiben nehezen megy az angol, bátran hívd segítségül a Google fordítót. Írd meg magyarul a levelet, majd másold be a fordítóba. Az angol anyanyelvű ügyfélszolgálatosok így is meg fogják érteni a kérdésedet. 🙂 Ugyanígy, ha egy angol nyelvű cikket szeretnél megérteni, csak másold be a linket a Google fordítóba, majd kattints a magyar oszlopban található linkre, és máris olvashatod magyarul a weboldal tartalmát.