Megbízható feladó

Hogyan jelöld megbízható feladónak a tőlünk kapott leveleket?​

Ezzel a rövid lépésről lépésre útmutatóval abban segítünk Neked, hogy a tőlünk érkező levelek soha ne kerüljenek a Spam vagy Promóciók mappádba, és ne maradj le semmilyen értékes információról. Mondanunk sem kell, hogy ez mindannyiunk közös érdeke.

Ha az e-mailjeink nem jutnak el hozzád megfelelően, akkor nem tudunk maximális segítséget nyújtani, lemaradhatsz azokról az értékes tartalmakról, amikért elkezdtél követni minket.

Így arra kérünk, hogy kövesd az alábbi néhány egyszerű lépést, hogy az e-mail címünket megbízható feladónak kezelje a levelező rendszered, és biztosan megkapj minden értékes információt, tartalmat, amivel készülünk. Alap értékeink egyike, hogy tiszteletben tartjuk a figyelmedet, így csakis olyan levelet fogsz tőlünk kapni, amiről tudjuk, hogy segítik a célod megvalósulását.

Milyen levelezőt használsz?

Ha Gmailt használsz, kövesd az alábbi lépéseket:

  1. Kattints rá a Gmail fiókodban a keresősáv jobb oldalán található kicsi nyílra!
  2. A lenyíló ablak “Feladó” mezőjét töltsd ki az e-mail címünkkel (hello@authenticexpert.hu)! A többi mezőt hagyd üresen!
  3. Majd a lenyíló ablak jobb alsó sarkában kattints a “Szűrő készítése a keresés alapján” feliratra!
  4. Ezután pipáld be a listáról a “Soha ne legyen spam” és “A program mindig jelölje meg fontosként” opciókat!
  5. Végül pedig kattints a “Szűrő létrehozása” gombra!


Köszönjük, készen vagy!

Ha Outlookot használsz, kövesd az alábbi lépéseket:

  1. Kattints rá a levelező fiókod fejlécének jobb sarkában található fogaskerék ikonra!
  2. A lenyíló ablakban kattints a “Beállítások” menüpontra!
  3. A beállítások menüponton belül kattints a “Megbízható feladók” feliratra!
  4. Töltsd ki a mezőt az e-mail címünkkel (hello@authenticexpert.hu)!
  5. Kattints a “+” jelre!
  6. Végül pedig kattints a “Mentés” gombra!


Köszönjük, készen vagy!

Ha Freemailt használsz, kövesd az alábbi lépéseket:

Neked csak akkor kell bármit is beállítani az e-mail fiókodban, ha valamiért SPAM-nek kezelte a tőlünk kapott e-mailt. Nyisd meg az egyik tőlünk kapott levelet, és kattints a felső ikonsorban látható „nem spam” ikonra.

Ennek hatására a tőlünk kapott leveleket nem fogja többé SPAM-nek tekinteni. Ezen beállítás előtt kapott leveleink viszont ettől még a SPAM mappában maradnak, ezeket helyezd át egy tetszőleges másik mappába.

Nilla

„Hiszem, hogy mindannyian képesek vagyunk megvalósítani az életet, amire igazán vágyunk, és hiszem, hogy ennek az autentikusság a kulcsa.”